I Üldsätted

  1. Käeolevad Kedi OÜ, reg kood 14226110 (edaspidi müüja) e-poe tingimused (edaspidi nimetatud tingimused) kehtivad kõikide isikute suhtes (edaspidi ostja või tarbija), kes kasutavad www.kedilastekaubad.ee veebiaadressil olevat e-poodi (edaspidi e-pood), tellivad e-poest kaupa, sealhulgas sõlmides e-poest kauba ostmiseks ostu-müügilepingu (edaspidi müügileping).
  2. Tingimuste aktsepteerimisega kinnitab ostja, et ta on tingimustega tutvunud, nendega nõus ja täidab neid.
  3. Müüja säilitab ostjaga sõlmitud müügilepingu tingimused püsival andmekandjal. Müüja saadab ostja poolt avaldatud e- posti aadressile tellimuse kinnituse, mida ostjal  on võimalik salvestada ja taasesitada.
  4. Müügileping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest müüja arvelduskontole.
  5. Müüja müüb kaupa järgnevatesse riikidesse: Eesti, Läti, Leedu ja Soome.

II Andmete kaitse ja töötlemise põhimõtted

  1. Müüja tagab ostja andmete sh isikuandmete kaitsmise ja kasutamise. Lähtudes kehtivatest õigusaktidest on müüjal ostja nõusolekuta õigus töödelda andmeid (sh isikuandmeid) ulatuses, mis on vajalik e-poe kasutamiseks, müügilepingu täitmiseks või müügilepingu täitmise tagamiseks. Muuhulgas on eeltoodust tulenevalt müüjal eraldiseisva nõusolekuta õigus saata ostjale e- poe teenuste kasutamisega seonduvaid teateid, sh teateid, mille saatmine on e- poe kasutajate turvalisuse huvides ning säilitada ostjate paremaks teenindamiseks ja tehingute tõendamiseks e-poodi sisseloginud ostja tellimuste andmed.

III Kaupade ostmine ja e-poe tehnilised etapid

  1. E-poest on võimalik osta vaid neid kaupu, millel on link “Lisa ostukorvi”. Kauba hind ja kauba saadavus võivad jooksvalt ja ette teatamata muutuda. Kui ostja on esitanud tellimuse enne kauba hinna muutmist, rakendatakse tellimuse hetkel kehtinud hinda.
  2. Müüjal on õigus e-poe vahendusel sõlmitud müügilepingust taganeda ning tellitud kaup jätta üle andmata või teenus osutamata, kui kaup on laost otsa saanud, kaupa pole võimalik tarnida, kauba hinda või omadusi on e-poes kuvatud valesti süsteemivea tõttu või kui ostja ei vasta müüja poolt kehtestatud tingimustele. Kui müüjal ei ole võimalik tellimust täita, võtab müüja ostjaga ühendust pakkudes tooteasendust või tagastust tasutud summa väärtuses, kui ostja on jõudnud kauba eest ettemaksu teha. Juhul, kui vaatamata müüja püüdlustele pole ostjaga ühendust saadud, tagastatakse ostja poolt tasutud summa 50 kalendripäeva möödudes, alates tellimuse esitamisest, ostja pangakontole.
  3. Ostukorv/Tellimus lehel saab soovi korral muuta ostukorvi sisu. Pärast tarneaadressi sisestamist ning tellimuse kinnitamist enam ostukorvi sisu muuta ei saa ning ostukorv tühjendatakse kaubast. Kui ostja katkestab tellimuse pärast tellimuse sisestamist, tuleb kaubad ostukorvi uuesti valida. Kui tellimus ja kontaktandmed on korrektselt täidetud võib alustada maksmist. Pärast kauba lisamist “Ostukorvi” on võimalik jätkata teiste kaupade sirvimist või sooritada tellimus.
  4. Ostja tasub kauba müügihinna ja kättetoimetamise tasu täies ulatuses ettemaksuna (välja arvatud püsikliendid). Makseid võtame vastu eurodes. E-poes saab maksta tellitud kauba eest kolmel viisil:
    1. Maksmine pangalingiga – Swedbank, SEB, LHV, Luminor, Coop Pank või Citadele pangalinkidega. Pärast kaupade eest tasumist (pangaülekande tegemist) tuleb väljuda internetipanga lehelt vajutades nupule „Tagasi kaupmehe juurde”, vastasel juhul ei pruugi tellimuse kinnitus jõuda müüjani. Järgnevalt kuvatakse ekraanil tellimuse kinnitus. Pangalinkide teenusepakkujaks on Montonio Finance.
    2. Pangaülekandega. Kaupa ei saadeta ostjale enne, kui ülekanne pole müüjani jõudnud. Tellimus tühistatakse, kui ülekannet ei tehta 3 päeva jooksul.
    3. Tasumine arve alusel. Müüja koostab ja saadab arve ostja e-posti aadressile. Ettevõtte esmakordse tellimuse puhul ei postitata tellimust enne, kui arve on tasutud. Sobilik ettevõtetele ja püsiklientidele.
    4. Maksmine järelmaksuga. Võrdle mitme järelmaksu pakkumisi reaalajas ja vali just see, mis kõige rohkem meeldib. Teenusepakkuja on Montonio Finance.
  1. Kaup tarnitakse tellimuses kokkulepitud ajal ja viisil, mis sisestatakse ja kuvatakse kliendile tellimuse vormistamisel. Tellimus täidetakse vastavalt kauba juures märgitud kohaletoimetamise tähtajale. Kaup antakse üle vaid ostjale. Kolmandale isikule antakse kaup üle volituse olemasolul sh juhul kui ostja on määranud tellimuses kauba saajana kolmanda isiku. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel. Müüja võib volitada kauba kättetoimetamiseks kolmandaid isikuid sh kasutada kullerteenust. Kedi Lastekaubad tarneviisid on järgnevad: Omniva pakiautomaadid, Itella Smartpost pakiautomaadid, saatmine kulleriga. Kui ostja esitatud tellimus on järeltellitavate toodetega, täidetakse ostja tellimus peale kõigi tellitud järeltellitavate toodete jõudmist KEDI Lastekaubad lattu. Orienteeruvad tarneajad sõltuvad kaubagrupist ja brändist.
  2. E-poe minimaalseks nõutud tellimuse summaks on 5 eurot käibemaksuga.
  3. Kui toode ei mahu pakiautomaati, on võimalikuks tarneviisiks vaid saatmine kulleriga. 
  4. Toodete hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Eestisisesel tellimusel on tarne sobivasse pakiautomaati ostjale tasuta, kui ostukorvi kogumaksumus ületab 49 eurot koos käibemaksuga. Eestisisesel tellimusel on saatmine kulleriga tasuta, kui ostukorvi kogumaksumus ületab 119 eurot koos käibemaksuga.
  5. Tellides kaupa Lätti, Leetu või Soome, on transport tasuta, kui ostukorvi kogumaksumus ületab 149 eurot koos käibemaksuga.
  6. Kui ostja ei tule kaubale järgi hiljemalt 14 (neljateist) päeva jooksul pärast kokkulepitud kauba kättesaamise kuupäeva, loetakse, et ostja on müügilepingut rikkunud ning ta ei soovi kaupa. Müüjal on õigus müügilepingust ühepoolselt taganeda ning nõuda kahju hüvitamist (näiteks kauba hoiukulud) ja tasaarveldada müüja poolt kantud kahju ostja poolt ette tasutud summadega.

Kaupade tarneajad

Laos olevate toodete tellimused saadetakse välja 1-2 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest ja arve tasumisest. Tarneajale lisandub aeg, mis kulub transpordiettevõttel kauba kohaletoimetamiseks (üldjuhul 1-3 tööpäeva). Aktiivsete sooduskampaaniate perioodide ajal võib kaupade kättetoimetamise aeg suure töökoormuse tõttu veidi pikeneda.

Kaubad, mis on saadaval järeltellimisega (tooted, mis on KEDI Lastekaubad laost otsas), võtavad kohaletoimetamiseks aega kuni 40 kalendripäeva. Erandlikel juhtudel on müüjal õigus järeltellitav kaup kohale toimetada kuni 60 kalendripäeva jooksul, sellistest juhtudest teavitatakse kliente täiendavalt e-kirja teel. Täpsem tarneaeg sõltub brändist ja kaubagrupist, vt. tabelit.

Kui toode on laos, jõuab toode ostjani 3-5 tööpäeva jooksul! Kui toode on järeltellitav, siis on kauba tarneaeg alljärgnev:

Kaubagrupp / Bränd Tarneaeg
Puuslik kuni 7 kalendripäeva.
ToddlerInFamily, ZAZU, Tidy Tot kuni 10 kalendripäeva (v.a. tooted, mis on tootja põhilaost otsas).
Little Dutch 1 – 2 nädalat (v.a. tooted, mis on tootja põhilaost otsas).
Wader 1 – 2 nädalat (v.a. tooted, mis on tootja põhilaost otsas). Enne tellimuse esitamist täpsustada tarneaeg.
Lucababy, Alilo kuni 7 kalendripäeva (v.a. tooted, mis on tootja põhilaost otsas).
Goki, Hevea 1 – 2 nädalat (v.a. tooted, mis on tootja põhilaost otsas).
Play & Go, Lascal 1 -3 nädalat sõltuvalt tellitud tootest.
Muud tooted (brändita tooted) 30-40 kalendripäeva.

Ostjal on õigus enne tellimuse vormistamist kindla toote tarneaega täpsustada müüja käest.

IV Müügilepingust taganemine ja kauba tagastamine

  1. Füüsilisest isikust ostjal on õigus põhjust avaldamata taganeda müüja sidevahendi abil sõlmitud müügilepingust 14 (neljateist) päeva jooksul alates kauba kättetoimetamise päevast. Müügilepingust taganemise õigus ja tingimused on sätestatud käesolevates kasutustingimustes.
  2. Sidevahendi abil sõlmitud lepinguks loetakse müüja ja ostja vahelist lepingut, kui müüja ja ostja ei viibi lepingu sõlmimisel ühel ajal koos samas kohas ja lepingupoolte tahteavaldused lepingu sõlmimiseks, sealhulgas ostja tahteavaldus võtta endale lepingulised kohustused (edaspidi tellimus), edastatakse eranditult üksnes sidevahendi abil.
  3. Vara müügilepingu puhul, mille esemeks on kauba üleandmine, hakkab 14-päevane tähtaeg kulgema päevast, millal ostja või ostja nimetatud kolmas isik, kes ei ole vedaja, on saanud asja füüsiliselt enda valdusesse.
  4. Lepingust taganemiseks tuleb ostjal esitada müüjale vabas vormis lepingust taganemise avaldus hiljemalt 14 päeva jooksul tellimuse kättesaamisest.
  5. Tagastatav kaup peab olema Tarbija poolt kasutamata, komplektne ning sisaldama ka originaalset pakendit ja kõiki tootepakendis sisaldunud esemeid.
  6. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
  7. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on müüjal õigus alandada tagastavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
  8. Lepingust taganemisel tagastab müüja ostjale kõik ostjalt saadud maksed, välja arvatud tellimuse kättetoimetamiskulud, viivitamata, kuid hiljemalt 14 päeva möödumisel alates päevast, mil müüja saab kätte ostja taganemisavalduse, v.a juhul, kui taganemise päeva seisuga on ostjal võlgnevus müüja ees. Võlgnevuse korral on müüjal õigus tasaarvestada tagastamisele kuuluvad maksed ostja võlgnevusega. Juhul, kui ostjale tagasimaksmisele kuuluv summa on suurem ostja võlgnevusest, siis kantakse vastav jääk ostja arveldusearvele eelmises lauses toodud tähtaja jooksul.
  9. Kaubast taganemisel ei kuulu hüvitamisele transpordile kulunud summa, v.a. juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv toode ei vasta tellitule (nt vale või defektiga toode).
  10. Müüja tagastab ostjalt lepingu alusel saadud tasud tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest.
  11. Müüjal on õigus keelduda tagasimaksest kuni lepingu alusel üleantud tellimuse ostja poolt tagastamiseni. Kui lepingu esemena on antud üle kaup, annab ostja selle viivitamata, kuid hiljemalt 14 päeva möödumisel päevast, mil ostja teatas müüjale lepingust taganemisest, üle müüjale. Juhul, kui ostja kaupa nimetatud tähtaja jooksul ei tagasta, siis loetakse, et ostja ei ole lepingust taganenud.
  12. Tellimuse tagastamisega kaasnevad kulud kannab ostja.
  13. Müüjal on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind e-poes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

V Vastutus ja vaidluste lahendamine

  1. Ostjal on võimalik kauba lepingutingimustele mittevastavuse korral tugineda seaduses sätestatud õiguskaitsevahenditele sh nõuda lepingu täitmist, alandada hinda, nõuda kahju hüvitamist ja leping üles öelda.
  2. Kui kaubale on müüja või tootja poolt antud müügigarantii, antakse ostjale garantiitingimused kirjalikult koos kaubaga ja/või tehakse need kättesaadavaks elektrooniliselt e-poes.
  3. Tarbijal on õigus lepingutingimustele mittevastava kauba puhul (kaup on puudustega), esitada müüjale pretensioone 2 (kahe) aasta jooksul alates kauba üleandmise päevast. Pretensioon tuleb esitada viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 2 (kahe) kuu jooksul alates kauba puuduse avastamisest. Puuduse avastamisel peab tarbija kasutusele võtma mõistlikud abinõud kauba säilitamiseks ja kaitsmiseks, sh mitte kasutama puudusega kaupa, kui kauba kasutamine halvendab veelgi kauba seisukorda.
  4. Hilisemate probleemide lihtsamaks lahendamiseks peab ostja säilitama ostudokumendid (arve, leping jne), mis tõendavad, et kaup on ostetud müüja e-poest. Ilma müüki tõendava dokumendita võib müüja/teenindaja probleemi lahendamata jätta.
  5. E-poest ostetud kaupadega seotud pretensioonid saab esitada e-postile info@kedilastekaubad.ee. Pretensiooni esitamisel tuleb tagastada ka puudusega kaup. Müüja ja ostja sõlmivad seadme hooldus- ja remonttööde kokkuleppe kui kauba puuduse olemuse ja põhjuse väljaselgitamiseks on vaja kaup saada diagnostikasse või ekspertiisi.
  6. Puudusega kauba korral on tarbijal õigus nõuda esmalt kauba tasuta parandamist või selle asendamist uue kaubaga, nõuda ostuhinna alandamist. Lepingust taganemist on õigus nõuda kui müüja on müügilepingut oluliselt rikkunud, sh juhul kui: müüjal ei ole võimalik kaupa parandada või asendada, parandamine ebaõnnestub, müüja ei ole kauba puudust mõistliku aja jooksul kõrvaldanud või kauba parandamise või asendamisega on tarbijale tekitatud põhjendamatuid ebamugavusi.
  7. Müüja ei vastuta kauba puuduste eest, mis on tekkinud kauba otstarbele mittevastava kasutamise, hooldamise või rikkumise tõttu.
  8. Müüja ei kõrvalda pretensiooni esitamise õiguse ajal ilmnenud puuduseid tasuta, kui see on põhjustatud kauba normaalsest kulumisest (nt tööriistal harjad kulunud), kauba ebaõigest (otstarbele mittevastavast) kasutamisest, hooldamisest (sh juhul, kui kaupa on remontinud või hooldanud tootja poolt volitamata isik) või kauba rikkumisest, ostjale enne kauba ostmist müüja poolt teatavaks tehtud puudustest, välisteguritest. Välisteguriteks loetakse muuhulgas äike, nõuetele mittevastav elektripinge ja elektripinge kõikumised, niiskus, vedelik, mehhaanilised vigastused vms.
  9. Müüja ei kõrvalda pretensiooni esitamise õiguse ajal ilmnenud puuduseid tasuta ka juhul, kui seadme ja/või detaili seerianumber, toote mitteavamist tõendav kontrollkleebis on rikutud, vahetatud või eemaldatud.
  10. E-poes võivad kõik müüdavad tooted sisaldada (väikeseid) osi, mis ei pruugi sobida väikelastele. Täiskasvanu järelevalve on toodete kasutamisel oluline. Müüja ei vastuta e-poes müüdava kauba kasutamise tõttu juhtunud õnnetusjuhtumite eest.
  11. Teavet tellimuse kohta saavad ostjad küsida: E-R: 09.00-17.00, e-posti aadressil: info@kedilastekaubad.ee
  12. Tarbija võib pöörduda kauplejaga tekkiva vaidluse lahendamiseks kohtuvälise lahendamise üksuse poole, milleks on Tarbijakaitse Ameti juures tegutsev tarbijavaidluste komisjon. Tarbijavaidluste komisjoni poole on võimalik pöörduda vastava veebikeskkonna vahendusel.

VI Tingimuste kehtivus

  1. Käesolev müüja e-poe tingimuste redaktsioon kehtib alates 16.03.2023.